VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

lördag 15 januari 2011

Det går bra...

ja träningen går bara bra.
Tog en vilodag i onsdags men i torsdag blev det både promenad, step och bodypump. Mina favoritpass som jag äntligen kan köra igen pga schemabyte :) Så kul! Bra gick det också!!
Dock en hel del träningsvärk både igår och idag, speciellt i benen...men ska ju kännas att man har tränat haha. Men pga att jag har börjat med träningen ordentligt så väntar jag mig inget minus direkt på måndag då jag har lätt att samla på mig vätska i början när jag tränar...men jag vet att jag äter bra (ja jag har faktiskt gjort det de senaste dagarna...jippie haha) och tränar på så snart kommer resultatet. Men jag kanske blir positivt överraskad, vem vet ;)
Idag blev det promenad, en rask en..skönt!

KRAM på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar