VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

torsdag 2 december 2010

Bra träning

När jag vaknade till liv efter nattens jobb, gick upp ur sängen vid 13 men hamnade i soffan...ögonen orkade knappt vara vakna så halvslumrade i soffan samtidigt som jag åt "frukost" till strax innan 14. Sen begav jag mig till gymmet...benen var grymt sega efter spinningpasset igår men skam den som ger sig :) Kämpade på ändå, plus höjde vikterna på rygg, biceps och mage..känns sjukt bra att få ta i lite, kämpa, känna att det bränner i musklerna :)

Såhär såg dagens träning ut:
20 min uppvärmning på löpbandet
ca 30 min styrketräning
20 min intervaller på löpbandet med gå 3 min och springa 1 min
30 min crosstrainer

Riktigt nice! Såå underbart skönt efteråt *lyckorus*

Har hunnit varit en sväng på coop med min kära mamma. Nu ska jag ställa mig i duschen, ja jag handlade innan jag duschade...de ska väl inte lukta på mig...ville ju hinna eftersvettas klart plus hade ingen större lust att gå ut i kylan direkt efter duschen. Ingen som klagade iaf ;) Sen ska jag få i mig lite soppa i magen och bara mysa framför tv:n.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar