VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

onsdag 1 december 2010

Inte helt kul...

Japp det blev ett 30 minuters spinningpass...skönt att ha det gjort trots att det var grymt jobbigt idag. Jag har aldrig spinnat för den instruktören som ledde passet idag...första halvan av passet var trist som tusan, exakt samma tempo och rytm i nästan 15 min...skittrist nu, man vill ha lite olika låtar med olika tempo...andra halvan var bättre..lite roligare låtar som ändrades lite. Tyvärr har jag inget val för måste typ spinna för henne eftersom det är typ det enda kvällspasset jag kan ta pga jobb.Som tur är delar hon passet med en annan tjej så dom tar kanske varannan vecka eller nått liknande..dock vet i tusan hur pass bra den andra tjejen är.
Men är inte jättesmart att spinna hårt i 30 min efter ett nattpass...försöker ju sova större delen av dagen (typ 8,30/9-16 eller så)..så man hinner ju inte få i sig så mycket näring, och det märktes..mådde nästan lite illa efteråt..dåligt luft var det också i salen...jaja...fick motionerat iaf och det är huvudsaken! :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar