VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

fredag 10 december 2010

Fri vecka...

Denna veckan har varit träningsfri...har inte känt mig helt hundra i kroppen. Tyvärr har det också blivit en bloggfri vecka...råkade bara bli så...Maten har det inte heller gått sådär super med. Är såå lätt att tappa kosten när man inte tränar...usch...måste bli bättre på det...eller jag SKA bli bättre på det helt enkelt!
Om jag orkar så ska jag baka saffransbullar senare idag, föräldrarna ville att jag skulle baka sådana till julafton så får väl göra det hehe. Efter baket så ska jag kasta allt som är onyttigt i skafferiet, alltså socker...mjöl...ja allt som man kan baka på helt enkelt...eftersom jag inte ska köpa hem något onyttigt att äta (både för att få en bra kost och spara pengar hehe) så vill jag inte ha möjligheten att slänga ihop något här hemma ifall jag blir sugen heller.

Så nu vet ni hur det ligger till :)
Nästa vecka är jag inställd på att träna igen...måndag kör vi igång....hoppas bara att jag inte råkar på en rejäl förkyldning bara för är snuvig idag o känner av halsen lite...allmänt seg i både kropp och huvud.

Jag har en fråga till er, hur gör ni när ni tappar motivationen och/eller inspirationen för att komma tillbaka till sunda vanor??

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar