VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

måndag 27 december 2010

Förlåt...

..för att det har varit en sån dålig uppdatering här senaste tiden, men har varit sjuk...inte kunnat träna alls. Skittråkigt har det varit...aptiten har inte heller varit som den skulle.
Igår var jag äntligen och tränade mitt första träningspass på några veckor, otroligt skönt var det. Var helt skakis i musklerna efteråt och mådde lite smått illa men shit vilken härlig känsla.
Idag har jag en grym träningsvärk i magen, skulderbladen och triceps. Och det syntes på vågen imorse...+0,9kg blev det men vet ju också att det är stor del pga träningspasset igår så tar det inte såå allvarligt.
I förmiddags var jag iaf på spinningpass i 30 min, segt var det att komma upp ur sängen och tufft pass var det men inget kan mäta sig med känslan man får efter ett bra pass :)
Känns ärligt talat helt underbart att äntligen ha fått kommit igång igen! Har längtat efter det! Så nu fortsätter vi på detta spåret, träning i mängder haha.
Var och handlade på Coop efter träningen idag, köpte hem nya fräscha grönsaker och frukter. Nu ska det bli rätsida på maten också :)

Hoppas att ni har haft en underbar jul!!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar