VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

tisdag 7 juni 2011

40 dagar kvar

Började dagen med magträning, ungefär enda stället som inte gjorde ont idag. Sedan körde jag ut till skogen för en löprunda men det gick bara inte idag, baksida lår stramade som tusan ända ner i baksida knä o vader...axlarna och skulderna var såå stela. Så blev "bara" en 5km PW i skogen istället men huvudsaken är att jag röde mig ;) När jag kom hem blev det ett snabbt toabesök innan jag begav mig ut på min runda här i stan, så en 6 km PW blev det. Alltså sammanlagt 1,1 mil innan kl 9 på morgonen...najs ;) Duktigt stel och öm i baksida lår nu men det var det värt.

Om ni undrar varför jag har ont så hjälpte jag mina föräldrar igår med deras stooora trädäck, det blev tvättat och sen inoljat/målat...vilket betyder att jag stod framåtlutad rätt många timmar, därav ont i rygg/axlar och baksida ben. Försökte sitta på knä men det funkade inte, var ju tvungen att flytta mig hela tiden. Så var iaf i rörelse rätt mkt igår om man säger så.

Måste bara säga TACK till Lina och Robine som drog igång med en stegtävling idag. Precis vad jag behövde för att få fart igen. Sen tycker jag att det är såå synd att jag missar träffen efter dessa hundra dagar. Jag jobbar typ en helg på hela sommaren, max två och just den helgen är träffen. Min brukare är på läger då så har ingen möjlighet att byta heller. Hade det bara varit helgen innan eller efter så hade jag kommit. Hade sååå gärna velat träffa er, men hoppas att det blir fler tillfällen.


Dagens frukost
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar