VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

tisdag 14 juni 2011

Opps...

Oj en hel vecka sen jag uppdaterade sist, inte direkt planerat att det skulle bli så men har jobbat varje dag och min lediga tid innan passen så har jag promenerat massor haha. Lär dock inte vinna stegtävlingen har jag redan märkt då det är vissa som kommer upp i sjukt många steg om dagen men det hinner jag inte, har enbart förmiddagen på mig att träna o sen jobbar jag eftermiddag/kväll...är inte hemma förrän tidigast 22.30. Men jag kämpar på med mina promenader och med min stegräknare iaf. Kommer redovisa stegen här på bloggen ändå.

Just nu är jag på läger med min brukare i Furuboda, vi kom hit igår och jag kommer inte hem förrän måndag kväll nästa vecka...alltså den 20:e. Då har jag jobbat 14 dagar i sträck men sen börjar 4 veckors semester och då blir det motion :)
Imorse var jag ute på en timmes promenad och nu ikväll på en timmes promenad...så slutar på runt 16500 steg eller så, lite över kanske. Dock ska det bli bättre de andra dagarna! ;)

Blir kanske inte uppdatering här varje dag medan jag är här då internet är sjukt segt här, dålig täckning liksom. Men några gånger till hoppas jag få till det :)

Nej nu blir det sängen för mig, promenad tidigt imorgon bitti igen.
Ska försöka komma ihåg att ta lite kort som jag kan visa er när jag kommer hem.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar