VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

söndag 5 juni 2011

42 dagar kvar

Startade dagen med en löptur, var ruggigt tung i benen så fort gick det INTE haha. Men sprang mer än vad jag har gjort innan på den rundan så jag är nöjd iaf. Mina rutiner är tillbaka :) Vägde mig imorse och har lagt på mig 1,7kg i vätska/slaggprodukter men det är snabbt borta igen ska ni se ;) Nu jädrans ska resultaten komma, jag är taggad igen!! Det är fullt ös dessa sista 42 dagarna, ja självklart efter också men fokus är på dessa dagarna :) Skönt var det att flåset fanns där idag under rundan. Nu väntar jag bara på en dag då både flåset och piggheten i benen är där haha.
Är redan varmt ute och solen skiner, ska dock följa med mina föräldrar på lite handling till deras trädäck men sen är det jag som lägger mig i deras trädgård och förbättrar brännan ;)

Ha en underbar dag!
KRAM
Dagens frukost: fil, fullkorns havreringar, färska jordgubbar *mums*
Såhär nöjd är man efter en bra löptur ;)        

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar