VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

onsdag 7 september 2011

Onsdag

Jag har varit sjukt trött de senaste dagarna men det beror kanske på att kroppen har varit lite på högvarv innan tjejmilen och att den nu slappar av. Kommer knappt upp ur sängen på morgonen men men...
Träningen blir av iaf, men inte lika mkt cardio som löpning o promenader som innan men det ska ändras nästa vecka.
Idag värmde jag upp med 1,6km på löpbandet. Men fy fan vad tråkigt det är att springa på löpband nu när man brukar springa ute. Kommer bli så mkt uteträning som möjligt under vintern också.
Därefter väntade biceps och rygg på att bli köttade, bra pass! Ökade i reps på några övningar. Styrketräningen går såå himla bra just nu :) Kul!!
Magen fick sitt också o 15 min cardio hann jag med.

En annan sak är att jag vägde mig imorse...99,8 stod den på!!! :) Äntligen under 100, har legat på en platå länge nu men nu har det äntligen släppt!! Härligt! Vaknade till direkt och sprang nästan till gymmet direkt av all positiv energi jag fick :)

Ha en fortsatt bra dag! Blir jobb för mig snart.
KRAM

1 kommentar:

  1. Tack så jätte jätte mycket!! Det betyder enormt!! KRAM!

    SvaraRadera