VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

tisdag 6 september 2011

träna träna träna

Idag blev det gymträning, bröst och axlar, mage och cardio. Det gick väldigt bra. Ökade antingen repsen eller vikterna på typ alla övningarna tror jag :) Känns skitbra när man börjar känna att man blir starkare :) Och ändå ökade jag nån vikt förra veckan o ökade repsen på de övningarna denna veckan. Härligt! :)

Såhär såg passet ut:
hantelpress
bänkpress i smith
flyes i cc
militärpress
hantellyft
kabeldrag mot hakan i cc

ja alltså precis som passen brukar se ut

mage blev det 10*3 set
plankan 30 sek *3
20 min cardio

Nu har jag käkat plus lagat matlådor till idag fram till fredag. Skönt att slippa tänka på att laga mat varje dag innan jobb, bara att ta med en låda och värma eller käka en låda innan jobb :)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar