VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

måndag 22 augusti 2011

En hel del rörelse idag ;)

Fru Fantomen: tack för dina ord :)

Började dagen med att springa/PW 1 mil, förbättrade mig med 10 min sen förra veckan :) Härligt! Sprang en hel del mer denna gången. Därefter hem för lite påfyllning i magen ;) Bl a protein som vanligt.
Skulle köra min kära mamma till jobbet och när jag kom för att hämta henne så blev hunden jätteglad o hoppade o hade sig på mig (brukar han inte göra) så hade inte hjärta att lämna kvar honom haha. Så när vi lämnat mamma på jobbet så tog vi en runda i skogen. Gissa om han blev överlycklig ;)
Sen direkt till gymmet för min del, en timme senare än planerat men men hehe. Bröst och axlar stod på schemat som vanligt på måndagar...gillar verkligen det passet :) 30 min cardio efteråt och svetten lackade...inte många punkter på linnet som var torrt.

Dessa övningar körde jag:
liggande hantelpress
bänkpress i smithmaskinen
flyes i cc-maskinen
militärpress
hantellyft åt sidan
upprätt rodd i cc-maskinen


Svettig som tusan ;)
Nöjd och glad efter dagens träning



1 kommentar:

  1. Vilken smart ide att ha veckans träning ute efter högerkanten så kan vi andra inse hur mycket vi ligger efter dig ;)
    Jag måste genast ut och jogga känner jag :)

    SvaraRadera