VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

måndag 29 augusti 2011

Ny vecka..

Måndag idag vilket betyder träning som vanligt.
Startade dagen med en PW, 1 timme och 36 min..eller 9,5km. Skulle egentligen springa och testade det också men först fick jag jätteont i vaderna (har problem med det ibland) så fick gå 3 km...o sen kom jag helt enkelt inte igång...benen var någorlunda pigga o andningen funkade bra men vet inte, det gick helt enkelt inte.
Fast var rätt skönt med en PW också, måste införa flera såna känner jag...älskar ju att gå så...

Gymmet har det också blivit. Bröst o axlar som vanligt på måndagar, rätt skönt att starta veckan med favoritpasset ;) Cardio efteråt, först 25 min på den där stepp/crosstrainern och sen 13 min på löpbandet...sprang 6 min där o gick resten.

Passet idag:
Liggande hantelpress med hantlar
Bänkpress i smith
Flyes i cc
Militärpress
Stående hantellyft
Kabeldrag mot hakan i cc

Ha en toppendag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar