VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

onsdag 24 augusti 2011

Trögstartad

Var sjukt trött imorse...kom inte i säng förrän vid midnatt eller så och det är jag inte van vid längre hehe. Så när klockan ringde 6,30 var jag död...kom inte upp ur sängen alls. Var riktigt nära på att strunta i träningen helt idag pga att den inte blev direkt imorse som planerat. Men tvingade iväg mig själv så 9,30 var jag i skogen för en löprunda. 5km idag på 42 min...gick verkligen inte snabbt men sprang typ hela (förutom en liten sträcka precis i början på uppvärmningen) och det var målet, att springa hela..inte få en bra tid. Har senaste tiden (sen jag var förkyld) haft så jädrans lätt för att stanna o gå så fort det har känts tungt eller jobbigt så idag var det dags att utmana mig själv, tvinga mig själv att fortsätta för jag orkar ju egentligen..gäller bara att ta sig över gränsen ibland.
Hade med mig en banan och proteinshake i bilen så kroppen fick bränsle direkt för att hinna innan jobb så fick det bli raka vägen till gymmet efteråt. Biceps och rygg stod på schemat, gick bra...var helt ensam på gymmet :) Skönt! Magen fick också sig en genomkörare, skulle börja göra det på morgonen igen som jag gjorde i våras men blev lite stressigt imorse pga fööör lång tid i sängen. 15 min cardio hann jag med också efter passet.

Såhär såg passet ut:
bicepscurl m. hantlar
bicepscurl m. stång - först hela o sen direkt halva
bamsen i cc-maskinen
ryggresningar
latsdrag - både brett o smalt
fjärilen
marklyft

Tog bilder också men hinner inte lägga in dom just nu...blir kanske i ett mms-inlägg senare.
Kan avsluta med att säga att det är grymt skönt att vara igång igen med all träning :)

Ha en underbar dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar