VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

tisdag 16 augusti 2011

Tillbaka till vardagen och rutiner

Jag vet att jag har varit grymt dålig på att uppdatera här på bloggen under sommaren. Först var det första lägret på jobbet...sen 4 veckors semester och när jag kom tillbaka från semester var det dags för två läger till med en vecka mellan. Ja som ni själva kan räkna ut blev träningen lidande en hel del. Veckan mellan de två senaste lägern var jag förkyld hmm. Jaja jag har iaf fortsatt med min löpträning så gott det går o mån om tid, har tagit mig tid till det nån gång i veckan iaf.
Och nu har gymmet återgott till sina vanliga öppettider och alla läger är slut. Även om det är så kul att jobba på läger och ha semester så älskar jag vardagen med rutiner.

Så gårdagen var första dagen. Började med en tiiiiidig morgon (4.30) för att ta en morgonpromenad med mamma och vovven innan hon började jobba. Sen iväg på en springtur, var dock så himla segt bl a pga riktigt dåligt väder så hade inte riktigt motivationen att pressa mig så blev gång också men jag genomförde det iaf :)
Hem för att käka lite och ta en proteinshake och sen bege sig till gymmet för bröst/axlar och 30 min spinning.

Känns riktigt bra att vara igång även om jag vaknade med trääääningsvärk haha.
Idag blir den enda träningen undanplockning och städning här hemma. Samt en promenad om jag hinner (sov för länge, usch). Måste börja ställa klockan tror jag även om jag inte ska iväg o träna...så mkt skönare att komma upp i tid ju.

Kram på er

1 kommentar:

  1. Det ser verkligen ut som om du kickstartade efter semestern! Då skall du se att kroppen ger dig resultat därefter.

    SvaraRadera