VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

tisdag 8 februari 2011

God förmiddag...

Det blev träning idag också. Har ju planerat att springa Vårruset så måste ju få upp flåset och orka springa. Idag såg löpträningen ut såhär:
1 min gå
2½ min springa
2½ min gå
1 min springa
2min gå
1 min springa
2 min gå
osv......i 20 minuter.
Därefter direkt in på ett Easy Line pass. Fy satan vad tufft det var, var rätt mör i benen när jag steg upp idag...men benen kändes pigga på löpbandet. Idag körde instruktören 10-10-10 lite då och då. Alltså 10 upphopp, 10 armhävningar och 10 sit-ups. Nu är jag helt slut i kroppen, speciellt nederdelen av kroppen. Men skönt känns det iaf.

Det där med vikten, skulle ju väga mig idag. Vågen visade samma som igår...dock grymt möra och stela ben imorse så...men räknar ändå den vikten. Nått som är så jobbigt är att jag samlat sjukt mkt vätska....fingrarna är svullna hela tiden...ja vätska överallt....vet inte hur jag ska få bort det....

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar