VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

onsdag 23 februari 2011

Tyst...

Ja det har varit tyst här på bloggen i ungefär 1½ vecka. Anledningen är att förra måndagen i slutet av träningen small det till i knäet. Var hos doktorn på tisdagen, sträckning i ledbandet i knäet. Ont som fan rent ut sagt. Kunde knappt trampa ner tårna ens i flera dagar....haltat rätt mkt. Haltar fortfarande en aning men är mkt bättre. Dock inte helt bra än..sträcker jag ut benet liite för mkt när jag står upp eller går så känns det som knäet ska vika sig, gör riktigt ont. Så det har inte varit någon träning för min del, inte ens promenader.
Men imorgon tänkte jag börja göra styrkeövningar för överkroppen här hemma, kan inte sitta stilla längre....ska se om jag kan ta mig ut på en liten promenad iaf...går inte fort och kan inte gå långt men en liten en hoppas jag att jag klarar av. Tyvärr blir knäet ännu mer stelt när jag är ute och då haltar jag mer :(

Men nu vet ni hur det ligger till.
När det gäller maten har den gått åt helvete...fast igår hade jag en jättebra matdag och det ska jag ha idag också. Tänkte hoppa på Robines och Jasmins 21 dagars utmaning, Caroline gör den också. Amanda, en av mina närmsta vänner, ska också hoppa på. Så nu ska nya vanor in i mitt liv. In med det nya och ut med det gamla :)

Nu ska jag snart iväg på jobb. Tänkte komma igång med utmaningarna som tillhör 21 dagars utmaningen ikväll.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar