VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

måndag 7 februari 2011

Vikt, mått och äckligt mätt

Idag har jag äntligen uppdaterat måtten. hade faktiskt minus överallt förutom halsen, underarmen och bysten...dock minus under bysten vilket betyder att ryggfettet försvinner men inte brösten haha.
Som ni kanske märker så är inte vikten uppdaterad, det är för att igår åt jag större delen av gårdagens mat vid 18 och efter typ så la mig superfull i magen. Vägde mig igår morse och nu på morgonen...och skillnaden var +0,5kg så jag tänker väga mig imorgon också för att se....stämmer morgondagens vikt med dagens så lägger jag in den men det tror jag inte. Så för att få en korrekt vikt så väntar jag tills imorgon med att uppdatera vikten.

Anledningen till att jag åt så sent igår var för att jag hade middag med min fina vän Sanne :) Och då råkade det bara bli så. Åt även alldeles för mycket, var sååååå äckligt mätt...den känslan gillar jag inte alls. Var riktigt längesen som jag var så mätt och det är inget jag har saknat. Ni vet när man är så mätt att man knappt kan röra sig, man vet inte om man ska sitta...ligga...stå...magen bara gör ont typ....blääääää....men gott var det iaf.

Just nu går träningen sååå jädra bra....känns såååå bra. Nu är det bara maten som ska bli bra också....så nu kör vi :)

KRAM på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar