VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

fredag 11 februari 2011

Öka...öka...öka

Onsdagen blev vilodag...hade en del träningsvärk plus skulle hinna in till Lund för att ta mina allergisprutor innan jobbet.
Under gårdagen började magen strula (har problem med mina tarmar periodvis) och då blir jag sååå trött. Blev ingen direkt träning igår men en hel del promenader, så jag rörde mig iaf.
Idag har jag tränat styrketräning på gymmet...körde med fria vikter..såå mkt skönare det är..får sån himla bra kontakt med musklerna då! Så nu ska jag köra mer med fria vikter istället för maskiner. Jag vet ju hur jag ska göra så det är bara att köra på. Sen blev det löpträning också.
Såhär såg löpträningen ut idag:
1 min gå
4 min springa/jogga (9,0)
2 min gå
2 min springa/jogga (9,0)
2 min gå
1 min springa/jogga (9,0)
2 min gå
1 min springa/jogga (9,0)
osv. i 20 minuter.
Så nu har jag ökat på ännu mer...uppe i fyra minuter nu och det känns bra att det går framåt. Kom 2,5km på mina 20 min...vårruset är ju 5 km...så gör jag det i denna takten jag har nu så skulle det ta 40 min för mig. Men icke...ska orka springa ännu längre innan det är dags.

KRAM på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar