VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

torsdag 4 november 2010

Bestämt mig

Ja det har jag, jag byter vägdag till måndagar....det passar liksom bäst.
Det blev ingen träning direkt efter jobbet idag fast att jag var rätt pigg imorse...visst blev en del segare i bilen men kroppen kändes pigg och inställd på träning. Som jag sa var jag tvungen att köra hem om för att hämta mobilen så jag kunde ha lite musik i öronen. Dock var det inte jättemycket batteri kvar så satte den på laddning (iphone laddar ju snabbt) och passade på att ringa hem till mina föräldrar o höra hur det var med pappa. Mamma skulle då ringa o boka tid hos distriktssköterskan för att pappa skulle få såret omlagt idag och skulle ringa upp mig igen för hamnade i tid med när jag skulle träna så kunde ju jag köra honom. När jag satt och väntade på att mamma skulle ringa upp mig somnade jag nästan..blev sååå trött så efter att vi hade pratat så la jag mig och sov istället...sov sedan rätt bra hela dagen förutom några tillfällen då jag vaknat till.
Efter att jag gick upp vid 17-tiden...käkat...handlat lite tidningar till pappsen och lämnat dom där så följde jag med mamma ut med vovven på promenad i 30 min, skönt att få lite frisk luft då man varit inne o sovit hela dagen och sedan bara ska sitta rakt upp hela natten. När jag sedan kom hem så ställde jag mig på crossen i 30 min till Biggest Loser, visst sa ju att jag inte skulle träna så tätt inpå nattpass men blev knappt trött alls av det...kändes sååå lätt idag...kroppen var verkligen laddad och inställd på träning! Plus kondisen och orken börjar ju bli bättre och bättre :)
Dock blir maten lite lidande när man jobbar vaken natt och sover hela dagen....jag äter extremt lite när jag jobbar natt, magen mår inte bra av att få massa mat i sig under natten. Men imorgon är det nya färska tag igen med maten :)
Nu sitter jag här igen och ska sitta här hela natten lång...när klockan är typ åtta får jag lägga huvudet på kudden där hemma igen...riktigt skönt!

Hoppas ni sover gott i natt igen!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar