VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

tisdag 30 november 2010

Riktigt dåligt o irriterande...

Idag har jag egentligen bestämt mig för både morgonpromenad och gymträning men blev inget av det idag heller. Att det inte blev någon morgonpromenad var för att jag tänkte sova så länge som möjligt då jag jobbar vaken natt i natt och har sååå svårt att sova mitt på dagen. Tänkte träna gymträning kl 9 imorse med min mamma. Fick samtal av henne att hon ville komma upp och låna min dator innan för att betala räkningar då deras bara strulade...visst klart hon fick det. Sen ringde hon igen när hon var typ 2 min härifrån o sa att syrran också skulle komma upp för hon ville med o träna...ok...so far so good...Dock när vi typ var påklädda o skulle gå kom mamma o syrran på att vi kunde ta en långpromenad med hundarna istället nu när det är så fint väder...jaja..ok det kan vi väl göra då tänkte jag...då får jag ordentligt med frisk luft också o det är ju bra då jag ska sitta vaken instängd i ett rum hela natten typ o sen sova hela morgondagen för att orka ett nattpass till.
Visst det var skitkallt ute när det blåste, men det var ju inte så att man inte klarade det...fast syrran o mamma är lite mesiga när det gäller sånt så de ville helt plötsligt inte gå hela den långa rundan utan blev bara halva...och ja jag var duktigt irriterad...sa att då kunde jag ju likagärna gått till gymmet...hmm...inte glad var jag!! Men blev iaf en timmes promenad, men ville ha längre då jag skippade träningen.

Så nu vet ni hur dåligt det har gått med motionen trots att jag hade sagt att det skulle gå bra och att jag hade planerat det. Och det känns inte alls bra!
Från och med nu ska jag inte planera in min träning med någon annan, ta mina promenader så långa som jag vill och träna gymmet när jag vill....nu får ingen annan vara med o bestämma...annars kommer det ju inte hända något alls med min kropp.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar