VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

torsdag 11 november 2010

Ingen vilodag ;)

Det blev ingen vilodag :) Ställde mig på crosstrainern i 30 min...mycket nöjd är jag!
Glömde innan att skriva hur min träning såg ut igår (sammanlagt 1 timme och 20 min):
10 min crosstrainer
Stryka
30 min löpband (varav 20 min intervaller med 1 min löpning och 3 min gå)

Plus att jag valde att gå mycket igår...efter träningen så promenerade jag med mamma hem till dom (för några veckor sedan skulle jag ha tagit bilen)...sen följde jag med mamma och vovven ut på promenad, tvingade dom att gå lite längre än vad mamma hade tänkt hehe..fast blev inte såå långt som jag ville för mamma blev kissnödig :) Men blev ungefär 35 min promenad. Senare promenerade jag hem också.

Nej nu måste jag sätta fart här!
Ha en bra dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar