VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

söndag 7 november 2010

Söndagen...

 Idag tog jag det mest lugnt på förmiddagen sen blev det en långrunda med mamma, vovven, syrran o hennes vovve. Riktigt skönt var det, helt underbart väder hade vi :)
På eftermiddagen bakade jag saffransbullar och ikväll gjorde jag en mexikansk kycklingpaj...riktigt gott blev alltihop iaf :)
Jag känner mig nöjd med dagen, hade egentligen planerat in ett pass på crossen här hemma men valde att skippa den då vi tog en långpromenad i raskt tempo istället. Träning blir det imorgon.
Här kommer det lite bilder från dagen:

Mina saffransbullar

Mexikanska kycklingpajen

Fin utsikt på promenaden i härligt väder

Goa vovven :)
Hur har er helg varit?

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar