VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

torsdag 4 november 2010

Härlig känsla

Fick sova länge idag efter jag fick tvinga mig själv att lägga mig hehe, övertrött var jag imorse!
Vaknade vid halv tre men låg och drog mig till nästan fyra innan jag fick upp..helt slut var jag då.
Vid fem satt jag o surfade lite och skulle bara kolla upp hur gymmet har öppet på lördag...är ju röd dag då så ville veta om de har öppet som en lördag eller söndag...och då såg jag att de hade spinning idag kl 18...fick sååån lust att träna..ringde mamma o frågade om hon skulle hänga på...och visst efter lite övertalning så. Det är första gången jag har tränat efter två nattpass....ja och igår var första gången jag tränat efter ett nattpass.....känner verkligen hur kroppen skriker efter träning och det är en såå härlig känsla :)
Så dagens träning blev spinning i 30 min!

Nu ska jag gå och lägga mig...vet att jag inte har varit uppe i såå många timmar men ska vända tillbaka dygnet plus känner mig trött ändå...brukar göra det efter nattpass...kroppen har lite sömn att ta igen, sover inte alls så bra på dagen.

Godnatt!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar