VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

måndag 1 november 2010

Oj dålig uppdatering...

Det har varit dålig uppdatering av mig nu några dagar....har helt enkelt haft fullt upp så har inte riktigt hunnit.
I fredags började jag med att tvätta kl 7...började tidigare bara för att hinna med träning ;) Kl 8,30 hade jag ett möte inbokad med en PT för att få ett styrketräningsprogram, fick ett bra program...jag är nöjd :) Sen blev det tvätt hela förmiddagen fram tills jag skulle köra till jobbet.
Lördagen fortsatte i städningens tecken :) Fick en massa gjort, var på fötterna hela förmiddagen och hela eftermiddagen! Träning hann jag tyvärr inte med men som sagt jag låg inte i soffan och latade mig direkt ;) Kvällen spenderades med trevligt sällskap  och god (men nyttig) mat :)
Igår blev det en lugn förmiddag för att sedan köra till jobbet, fick hoppa in o jobba dubbelassistans några timmar då min brukare skulle till Skånes Djurpark...där gick vi i 2 timmar, visst inget raskt tempo men vi rörde på oss iaf :) Så där fick jag in lite motion. När jag kom hem hade jag planerat att träffa en kompis som jag knappt pratat med på många år så träningen uteblev där med. Är inte helt nöjd med förra veckans träning om man säger så men denna veckan lägger vi in en högre växel på det :)

När det gäller vikten och måtten som var i fredags kan jag väl säga att jag är inte helt nöjd med det heller, hade förväntat mig ett större minus på vågen men en del av orsaken till att det inte blev det är nog att jag vaknade med mens...då samlar jag på mig vätska (som de flesta tjejer) och brukar gå upp lite i vikt. Jag tjuvvägde mig imorse och då hade jag gått ner nått hg sen i fredags så skönt att vågen pekar neråt fast det varit dåligt med motion.

Idag sov jag läänge, var grymt trött. När jag steg upp satte jag mig i soffan, helt slö! Tänkte för mig själv: ska jag orka gå till gymmet o träna? Hade ju planerat in träning idag.....fast att jag var trött o slö sa jag till mig själv: klart du ska! Och det gjorde jag ;) Hade ett väldigt bra träningspass idag! Är sååå nöjd :)
Såhär såg mitt pass ut idag:
Uppvärmning på löpbandet i 20 min i raskt tempo och när det var 2 min kvar sprang jag i 1½ minut (fatta att JAG sprang haha).
Styrketräning: axlar, bröst, rygg, mage, biceps och marklyft (alltså mitt styrketräningsprogram)
Crosstrainer i 30 min
Löpbandet i 15 min där jag körde intervaller, gå i 3 min och springa i 1 min
Sammanlagt blev det 1 timme och 45 min på gymmet ungefär. Är sååå nöjd :)

Har käkat när jag kom hem och nu måste jag springa in i duschen innan jag kör till jobbet.

Ha det underbart!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar