VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

torsdag 28 oktober 2010

Äntligen helg snart! :)

Usch är ingen rolig jobbvecka denna veckan...lördag är jag äntligen ledig, ska bli helt underbart :)
Maten igår gick superbra, jag är tillbaka på banan till 100 % :) Ja den gick bra i tisdags också :) Dock blev det ingen träning igår, ställde mig på crossen men var helt stum i benen...gick helt enkelt inte..kroppen strejkade lite  så fick bli en ofrivillig vilodag..ville verkligen träna men men. Idag har jag dock tränat :)
Blev väckt 05.50 imorse av ett sms...och hur ofta får jag sms vid den tiden? Typ aldrig så nyfiken som jag var reste jag mig upp för att kolla in det hehe...så efter några sms var jag helt pigg och vaken. Ringde min kära mamma och frågade om hon o vovven hade börjat gå deras morgonrunda än...som tur är hade de inte det så slängde på mig lite kläder o stack dit. Fick en trevlig morgonpromenad :) 1 timme och 10 min blev den :) En sak fattar jag inte, vi gick i exakt samma takt som jag brukar gå med vovven och kände mig inte speciellt varm eller svettig...när vi kom in till mamma var min t-shirt helt våt på ryggen...svetten bara rann...?? Varför?? Haha. Jaja hoppas att det är förbränning ;) När biggest loser reprisen började så ställde jag min på crosstrainern i 30 min, också svettigt!! Har en svettig dag helt enkelt haha. Lunchen har också hamnat i magen...nice! Nu blir det dusch och diskning för mig innan det är tid för att släppa ut vovven en snabbis på gräsmattan och sedan hämta upp min jobbkamrat på stationen så hon kan få skjuts till jobbet idag, har även en snäll dag :) Vi ska nämligen arbeta dubbelt några timmar idag, väldigt nice!!

Ha en underbar dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar