VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

lördag 16 oktober 2010

Lite stolt är jag faktiskt

Gårdagen gick precis som planerat!! :) Nice att jag fortsatte köra på och inte gav upp. Är ganska stolt över mig själv ;) Följde planen med både mat och motion...precis vi hann en halvtimmes promenad men vi gjorde det.
Alltså kanske ska förtydliga lite, det är familjens hund som jag går ut med ibland när mamma inte hinner..han bor hemma hos mina föräldrar. Även om familjen blev med hund efter jag flyttat hemifrån så är han ändå min bebis hehe...såå go är han :)

Dagen idag då?
Jo jag började dagen med att ligga i sängen liiite för länge men va tusan..är ju lördag hehe. Upp och åt frukost sen begav mig in till Lund för att inhandla present till mamma som vi ska fira ikväll. Lunch när jag kom hem, något jag har varit sugen på och lördagar får man släppa liiiiiiiite på tyglarna annars vänjer sig kroppen och blir ju inget kul.
Städning stod på schemat, tyvärr hann jag inte såå lång som jag hade tänkt mig. Måste ju hinna träna också ;) Blev 30 min på crossen :D Supernöjd! Fick ju ta i lite extra då lite mer hamnar i magen idag ;)

Såhär kommer alltså min dag se ut:
Frukost: en burk kvarg med mjölk o funlight
Lunch: Kokt korv med bröd
Träning
Efter träning: en burk kvarg med mjölk o funlight
Middag: skaldjursfat (med vad det innebär)
Efterrätt: en liten bit tårta

Kan väl säga att en dag kan se både sämre och bättre ut haha. Men gottgjorde ju som sagt det med lite extra push på träningen :)

Hoppas ni har en underbar lördag!!
KRAM

1 kommentar:

  1. du är så jäkla duktig :D jag vet att du får minus på fredag!! kämparkvinnan är du <3 puss

    SvaraRadera