VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

tisdag 19 oktober 2010

Tisdagen avklarad

Jaha...då var denna dagen snart slut. Och hur har den gått då? Bra tycker jag! Helt klart godkänd! Började att köra på crossen i  7 min med handtagen...innan har jag kört med handtagen helt stilla, men ska nu börja införa att använda handtagen. Efter lunch blev det en promenad med hunden i 1 timme och 10 min, hade tänkt gå längre men rundan tog helt enkelt inte längre tid hehe. Fast nu vet jag det tills en annan dag :) Mellisen när jag kom hem och efter ett tag påbörja middagen, helt hemlagad...god men stark ;) Fast det är ju bra för förbränningen ;) Kl 19 när Biggest Loser började så hade jag bestämt mig för att stå på crossen igen, denna gången med handtagen stilla. Så sagt och gjort, det gjorde jag i 35 min.

Dagen idag:
Frukost: en frökuse med kokt ägg plus vitaminer och CLA
Träning
Lunch: en burk viktväktarnas tomatsoppa
Promenad
Mellis: en burk kvarg med mjölk o funlight
Middag: Thaigryta med kyckling och ris plus CLA
Träning

Så helt godkänd dag!! :)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar