VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

tisdag 12 oktober 2010

En bra tisdag...

Idag har det varit en bra dag :)

Maten har sett ut såhär:
Frukost(dock en sen frukost, låg lite länge i sängen): En burk kvarg med mjölk och funlight
Lunch: Kycklingfilé, två kokta potatisar, sås, inlagd gurka
Mellis: En burk kvarg med mjölk och funlight, en frökuse med kalkon och gurka
Träning
Efter träning: En banan
Middag: Tacos

Så matmässigt har det varit en bra dag! Eller iaf godkänd :) Kan bli bättre, och det ska den bli ;)

Motionen:
10 min crosstrainer
Ökar längden på crossen hela tiden, orkar mer och mer :)

Såhär såg jag ut efter mitt pass hehe


Varit helt seg hela dagen och haft smått huvudvärk hela dagen så har inte varit upplagd för träning...men så fick jag ett ryck under biggest loser så vardagskläderna fick bytas mot träningskläder :) Kände i kroppen att jag hade orkat köra längre men började må illa, lite lång tid från mellis till träning...skärpning med maten innan träning nästa gång...eller dricka proteinpulver. Man lär så länge man lever ;)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar