VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

måndag 18 oktober 2010

Ny vecka...

Var rätt seg när jag steg upp imorse...men ställde mig ändå på crosstrainern i 20 min, hade nog kunnat pressa mig länge men vill inte ta i för hårt för jag skulle in till Lund för att ta mina sprutor. Jag får allergivaccinationer var sjunde vecka för gräs, gråbo och katt, dessa ska jag få i 3-5 år. I början av sommaren kunde de inte tillverka gråbo något mer så fick sluta med det men nu efter sommaren hade de lyckats igen så börja om från början med upptrappning. Nästa vecka är jag på full dos så då slipper jag köra dit en gång i veckan :) Efter sprutorna får man inte träna eller göra något hårt fysiskt arbete och så....därför jag inte ville ta ut mig för mycket en timme innan jag skulle få dom. Nu ska jag strax köra till jobbet.

Såhär kommer dagen se ut iaf:
Träning
Frukost: en burk kvarg med mjölk o funlight plus vitaminer och CLA
Lunch: Tacos (rester från igår) plus CLA
Middag: Makaroner, köttfärssås och sallad (rester från i fredags) plus CLA
Kvällsmellis: en burk kvarg med mjölk o funlight plus CLA



Nej nu måste jag bege mig!
Ha en bra dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar