VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

måndag 25 oktober 2010

Helgen är äntligen över...

Äntligen är helgen över...ja så brukar man inte säga men har ju varit min jobbhelg. Jobbat 8-20 båda dagarna, helt slut blir man. När jag kom hem i lördags så orkade jag vara uppe i 40 minuter sen blev det raka vägen in i sängen. Så blev ingen träning den dagen förutom två timmars shoppingtur med min brukare.
Gårdagen hade ingen bra början...min brukare hade ett jädra humör under förmiddagen och det tar väldigt mkt psykiskt när hon är så!! I lördags när vi hade städdag råkade jag se några chokladmuffins på jobbet...och de bara slank rätt ner igår utan att jag hann blinka, det gamla beteendet som kom fram. Men förutom det har maten i helgen gått bra. Igår blev det en promenad på 20 min med min brukare (skulle handla på ica).
När jag kom hem igår var jag helt slut...ont i ryggen, ögonen gick nästan i kors men samvetet klarade inte av en kväll i soffan efter onyttigheterna som hade hamnat i magen så blev 30 min på crossen. Skönt som tusan men svettigt hehe.

Idag blir det ingen träning, sov alldeles för länge imorse och vill inte träna så tätt inpå sprutorna som jag ska få idag. Förhoppningsvis får jag alla sprutorna idag så jag slipper det i några veckor och kan träna ordentligt på måndagar också. Helgens misstag och fredagens synder har iaf inte satt sig på kroppen (än hehe). Vägde mig imorse, ville veta vad jag hade att kämpa emot denna veckan men hade faktiskt gått ner 1 hg sen i fredags hehe...trodde jag aldrig ;) Så nu KÖR vi!! :)

Såhär kommer nog min dag se ut:
Frukost: en frökuse med ost och tomat plus vitaminer
Lunch: Kycklingrätt hos mamma (inget onyttigt hehe)
Mellis: en liten förpackning russin
Middag: tacogratäng
Kvällsmellis: en burk kvarg med mjölk o funlight

KRAM på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar