VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

fredag 15 oktober 2010

Jag är PÅ...

Såhär har dagen sett ut än så länge...

Frukost: en burk kvarg med mjölk o funlight, frökuse med kokt ägg, vitaminer och CLA
Träning
Lunch: Pasta, köttfärssås och sallad o CLA

När det gäller träningen så blev det en sen träning idag. Satt länge och tänkte bara strunta i det idag men sen sa jag till mig själv: Va fan, du kan ju inte strunta i den..då får du inga resultat! Så ställde mig på crosstrainern i 20!!min...nytt rekord! Kändes hur lätt som helst i både kroppen och flåset..skönt! Kunde lätt ha stått lite längre men hann faktiskt inte, fast är nöjd ändå :D Så något positivt måste ju ha hänt med kroppen då det var så mycket lättare idag och kunde ha orkat mer..plus att jag hade ett sååå bra flås, kunde lätt ha pratat samtidigt och som ni vet är det ett bra förbränningstempo ;) Hade ändå lite högre tempo idag :)
Just nu ska jag äta min lunch. Tror att det blir samma med till middag på jobbet då jag inte hinner laga två olika rätter idag.
Sen blir det duschen och hinna med en promenad med vovven...tror och hoppas att vi hinner med 30 min. Men all motion är bättre än ingen ;)

Så såhär kommer antagligen resten av dagen se ut:
Promenad
Mellis: en burk kvarg med mjölk o funlight och ett äpple
Middag: Pasta, köttfärssås, sallad och CLA
Kvällsmellis: en burk kvarg med mjölk o funlight och ett äpple

Ja samma lätta mellis på jobb idag med! Slutar ju 22 på jobb så kvällsmellisen ätes på jobb också.

Ha en bra fredag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar