VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

fredag 15 oktober 2010

Vikten och måtten

Jaha...vikten och måtten är uppdaterade även om det var väldigt lockande att skippa det.
Är såååå besviken! Trodde att jag skulle få ett minus inte ett plus...har verkligen skött mig denna veckan och tränat! Visst jag har en grym träningsvärk i magen....eller så är det förra veckans synder som visar sig denna veckan. Ja jag vet inte, det enda jag vet är att jag är såå sugen på att bara äta något onyttigt just nu men ska göra allt jag kan för att inte göra det.
Hade varit väldigt lätt att bara ge upp just nu och köra vidare på typ måndag eller något...men ska göra mitt bästa för att fortsätta köra på med både kosten och motionen.

Men som sagt, jag hade ljugit om jag hade sagt att jag inte var besviken...för jag är såå jävla besviken rent ut sagt!! :( Känns piss just nu!

Aja, hoppas ni har en bättre fredag än mig!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar