VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

onsdag 6 oktober 2010

Vikttankar

Det där med målvikt...är ganska svårt att veta exakt var man ska lägga den...enligt BMI så får jag väl väga ungefär mellan 52-65 eller något sådant. Men jag tror att jag lägger min målvikt allt mellan 60-70, jag får helt enkelt se när jag närmar mig beroende på hur jag mår och trivs. Även vad min kropp verkar tycka att en lagom vikt.

Det jag vägde när jag var som störst, vilket var förra sommaren..gick ner de kilona på några veckor (inte medvetet, bara blev så)och har sedan hållit nästan alla dom borta (stolt), är inte många som vet. Men nu tänkte jag vara ärlig och skriva ut det. Tappade
strax över 9 kg då.

Så här kommer det:
Startvikt sommaren 09: 121,5 kg (usch...blää...fy)

Detta året som jag har hållit dessa kilona borta räknar jag inte med i min viktresa eftersom den börjar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar