VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

onsdag 13 oktober 2010

Bra dag :)

Jag helt klart nöjd med denna dagen!

Såhär har den sett ut
Frukost: En burk kvarg med mjölk o funlight, kokta ägg med liite kaviar och vitaminer
Lunch: Tacos (ett mjukt bröd, orkade inte mer)
Promenad
Direkt efter promenaden: En burk kvarg med mjölk o funlight
Mellis: En frökuse med kokt ägg
Innan träning: BCAA
Träning
Direkt efter träning: En proteinshake och BCAA
Middag: Ugnstekt lax med potatis, romsås och sallad och CLA
Kvällsmål: Apelsin

Hämtade äntligen ut mitt efterlängtade paket som jag beställt med proteinpulver och tabletter :) Gjorde det efter lunch därför det inte blivit CLA hela dagen hehe.

Promenaden var en någorlunda rask promenad med familjens hund på 50 min! Egentligen brukar han bara få en mindre promenad på lunchen, men kände mig pigg i benen så förlängde rundan...ville röra på mig nu när jag är på gång :)

Träningen blev lite styrketräning hemma, har 2 kg hantlar...körde inte jättetufft men hela överkroppen...bara en övning per kroppsdel men magen fick en extra övning ;) Sen upp på crosstrainern i hör och häpna 15 min! Utökade med ytterligare 5 min sen igår, känns riktigt bra...nu är jag verkligen på gång...ska bara bli bättre och bättre!! :D

Hur har er dag varit?
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar