VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

fredag 15 oktober 2010

Gårdagens...

Glömde uppdatera dagens mat och motion igår...

Såhär var gårdagen:
Frukost: en burk kvarg med mjölk o funlight med vitaminer och CLA
Träning
Efter träning: proteinshake och BCAA
Lunch: Varm kycklingmacka med sallad och CLA
Mellis: en burk kvarg med mjölk och funlight och ett äpple
Promenad
Middag: lax, kokt potatis, romsås, sallad och CLA
Kvällsmellis: en burk kvarg med mjölk och funlight och ett äpple

Träningen blev rygg och axlar plus 10 min på crosstrainern. Tog en shake efteråt ca 11.10, eftersom jag skulle träffa min vän Sanne till lunch kl 12...lunchen åt vi ute vid 12.30. Att det blev samma mellis på eftermiddagen och kvällen var för att det var lättast då jag var på jobbet.
Promenaden tog jag med min brukare på ca 40 min i någorlunda rask takt.

Är helt klart nöjd med gårdagen!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar