VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

söndag 17 oktober 2010

En snabbis

Blir bara en snabbt inlägg idag, är såå trött så känns som att ögonen ska gå i kors nu hehe.

Gårdagens plan blev som jag hade tänkt, skaldjursfatet innehöll bla färska räkor, varmrökt lax, gravad lax, ägg, honungsmelon och små bitar bröd...ja och en romsås och en gravlaxsås. Så var en bra och nyttig middag :) Tog en liten bit tårta. Blev även ett glas vitt vin och ett litet likörglas med bailey´s. Så helt godkänd kväll! Självklart blev det vitaminer och CLA igår också, glömde skriva det bara :)

Dagen idag har sett ut såhär:
Frukost: en burk kvarg med mjölk och funlight plus vitaminer och CLA
Promenad
Lunch: pasta och köttfärssås o CLA
Middag: tacos o CLA
Kvällsmål: två äpplen i klyftor med lite vaniljkesella

Promenaden blev 1 timme och 45 min med Sanne, riktigt skönt men var rätt seg i kroppen kan jag säga. Den är inte van vid så mycket träning hehe. Sanne kom förbi igen senare och åt middag med mig, vår obligatoriska taco-middag haha. Dagen har gått rätt bra.

Hoppas ni har haft en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar