VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

tisdag 26 oktober 2010

En träningdag avklarad

Ja det har verkligen blivit en riktig träningdag för mig. Vid lunch blev det 30 minuter på crossen och sedan ut på en rask promenad med vovven på 1 timme 10 minuter. Nu ikväll blev det ytterligare 25 minuter på crossen. Får ju passa på när man är ledig och köra lite tuffare så att man kan se lite resultat :)
Maten har också gått bra idag så jag har inget att klaga på. Har även bokat in en tid med personlig tränare på gymmet på fredag. Egentligen behöver jag inte det då jag kan maskinerna och vet hur jag ska använda dom men gjorde det ändå. Han som är där nu har jag aldrig fått något program av så han har kanske nån bra övning som jag inte tänker på. Vi får helt enkelt se hur det går, säkert bra :) Måste komma igång och köra styrketräning också, vill ju forma kroppen...vill inte ha en slapp kropp efter viktminskningen. Nu har jag ifs tur för jag är rätt fast i mig själv, har inget daller på benen och ingen hängmage som dallrar...så där jag jag tur!!

Ja nu är det slutbabblat för idag.
Godnatt! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar