VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

söndag 28 november 2010

I´m back :)

Jag vet att jag har varit skitdålig på att blogga senaste tiden, men har varit helt slut i både kropp o knopp och har inte haft ork/lust till bloggande.
Vad gäller maten och träningen så har träningen varit typ obefintligt förutom ett gympass och några promenader. Maten har gått tillbaka till det "gamla vanliga" på ett ungefär, vilket också har bidragit till min trötthet!

MEN nu är det slut på detta, imorgon är det bra mat och motion som gäller igen :) Och vet ni, jag längtar efter att vakna upp till min nyttiga vardag imorgon :)

Skriver mer imorgon om min träning, tänker även väga mig o se vad jag har att kämpa mot haha...vet inte om det blir några nya mått eller inte....får se imorgon helt enkelt...

Sov gott sötnosar!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar