VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

måndag 30 maj 2011

48 dagar kvar

Det har varit tyst här några dagar men har jobbat en massa så har inte riktigt funnits tid och ork att sitta vid datorn.
Måndag idag, vilket betyder vägdag. Semesterkilona är borta och några hekton till..skönt! Jag är nöjd. Tänk att jag har bara 3,7 kvar till jag är på tvåsiffrigt!! Herregud...det är nog typ 6-7 år sen jag var det sist. Ska bli så skönt att se en 9:a först...inte en 1:a hehe. Så bara att fortsätta kämpa.
Idag är jag ledig, ska plocka o rensa lite här hemma tänkte jag...om jag orkar ;) Promenad med hunden kommer det också bli då mina föräldrar jobbar hela dagen.
Blir en springtur ikväll också.

Ska ta foto sen på väskorna jag köpte på Cypern plus lägga ut lite bilder därifrån men det får ni se senare ;)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar