VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

måndag 2 maj 2011

76 dagar kvar

Måndag igen...dags för mätning och vågen. Några cm till som har försvunnit. 3 hg kvar till den vikten som jag hade innan påsk men beror nog en aning på tjejveckan som kom igår :( Aja, dom och lite till är borta tills nästa vecka.

Träning har det också blivit såklart. Cirkelträning imorse, promenad efter lunch och sedan en löptur ikväll. Löpningen tog jag i skogen idag, den rundan är 4,8km lång....varvade jogga med att gå, dock joggade jag längre än jag gjort innan utomhus...härligt, kändes så himla lätt i början..helt underbar känsla.
Ska bli samma runda imorgon bitti så då tänker jag ta med kameran o visa er hur där ser ut :)

Nu gäller det att lägga in en högre växel igen känner jag. Speciellt med maten...så nu kör vi!!!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar