VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

fredag 6 maj 2011

72 dagar kvar

Började dagen med en PW med mamma och vovven sen begav mamma och jag oss ut till skogen för löpträning. Gick lika bra idag, dock lite tyngre i benen men nu blir det ingen mer löpträning förrän måndag så då hoppas jag på starka och lätta ben ;)
Sen har jag tvättat hela förmiddagen, 8-12 plus pressat in lite ärenden mellan. Efter tvättningen så körde jag och pappa (han visste inte var det var) vovven till frisören haha. Han skulle trimmas och klippas. Väldigt bra blev det!
Medan hunden var hos sin frisör så tog jag och syrran ett snabbt (och då menar jag SNABBT, 20 min bara haha) rygg/mag pass på gymmet. Kvalitén som räknas ju eller hur? :)
När pappa hämtat upp vovven så hämtade han upp syrran och mig så körde vi ut till skogen för en skogspromenad med vovven plus syrrans hund. Underbart väder ute igen :)
Sen tog jag min bil för den behövde tvättas så nu är den ren igen :)

Därefter har jag bara städat här hemma:
*dammat
*städat till min kanin
*vattnat blommorna
*städat toan
*putsat speglarna
*burit ner grejer till förrådet plus plockat upp elgrillen
*dammsugit
*tvättat golven
*torkat av överallt
*fixat tvätten

Nu har jag bara mig själv att rengöra och fixa sen är jag klar :) Jo ska slå in två presenter också. Får trevligt besök ikväll som stannar tills söndag som har fyllt år...därav presenterna :) Så blir nog inte mkt bloggande förrän tidigast söndag.

Är nöjd med dagen! Fått det rent och fint här plus har varit mycket i rörelse!! :)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar