VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

onsdag 4 maj 2011

74 dagar kvar

Började dagen med att hämta upp familjens hund och bege mig på en timmes power walk. Kallt men skönt ute. Sen hann jag hem en snabb sväng innan det var tid att möta upp syrran för att bege oss till gymmet där axlar o bröst stod på schemat. Vi köttade rätt bra haha så var och är ganska möra efteråt men så ska det ju vara ;) Därefter körde vi en halvtimmes cardio, 20 min på en slags crosstrainer men där man trampar åt sidorna istället...förstår ni vad jag menar? Jag vet inte vad den heter men svettiga blev vi och det brände på bra i benen, gött!! Sen 10 min på vanlig crosstrainer. Efter gymmet följde jag med syrran ut när hon skulle ta ut sin hund på en liten promenad.
Hämtade även upp mitt pass, herregud...inga snygga bilder man får längre haha.

Kan förövrigt berätta att igår hade jag en ny lägsta vikt :) Var dock tvungen att hoppa upp på vågen imorse igen för att se om det verkligen stämde och inte var en endagsdröm haha...men samma imorse :)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar