VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

söndag 15 maj 2011

Godmorgon alla underbara :)
Tittade ni på Eurovision igår? Synd att vi inte vann men en tredjeplats är helt klart godkänt ;) Saade var duktig :)
Har inte bloggat på några dagar men har haft fullt upp. Imorgon bitti åker jag o min familj till Cypern, pappa fyller 50 :) Så har varit en del förberedelser inför detta med inköp och städning. Självklart har träning också pressats in ;) Dock har jag jobbat varje dag sen i tisdags och hela helgen (är på jobb nu) så därför har jag fått prioritera bort bloggen lite. Får se om jag hinner skriva lite mer ikväll när jag har slutat (jobbar 8-20 precis som igår). Vi ska köra 03.30 i natt så jag flyttade vägdagen till idag istället. -1kg blev det, är nöjd! :) Ska bara försöka att det inte blir något plus efter en veckas semester.
Nej nu ska jag fortsätta jobba. Ha en underbar dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar