VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

torsdag 5 maj 2011

73 dagar kvar

Startade dagen med löpträning i skogen, gick riktigt bra denna gången :) Sprang riktigt mycket faktiskt och kändes rätt lätt...härlig känsla!!
Därefter mötte jag upp syrran där vi mosade våra armar på gymmet...har rätt mkt träningsvärk i bröstmusklerna idag ;) 30 min cardio efteråt också, på den där crosstrainern som jag berättade om igår då man trampar åt sidorna istället.

Nu har jag hållit på att diska, plocka undan massa, renbädda osv. Hämtade även ut celsius idag som jag har packat upp...härligt att veta att man har hemma :)

Nej nu är det snart dags att bege sig till jobbet, en dusch först bara.
Ja jag vet att jag är urkass på att lägga in bilder just nu men har haft dåligt med tid i veckan men de kommer...jag lovar! :)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar