VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

torsdag 26 maj 2011

Jaa

Äntligen kunde jag logga in här :)
Har haft en superhärlig vecka på Cypern, varmt och skönt!
Har gått morgonpromenader varje dag och oftast ytterligare en promenad på eftermiddagen/kvällen.
Vägde mig i tisdagsmorse...106,5kg stod vågen på..alltså +2,5kg...men redan igår stod den på 105,5kg och idag 104,7kg...så bara 0,7kg kvar tills den vikten jag hade innan semestern och det känns jättebra. Var rädd att det inte skulle försvinna såå fort :)
Började direkt med tvätt...besiktning av bilen...göra matlådor...ta mina allergisprutor och såklart jobb (inte ledig förrän måndag)...plus hinna packa upp, städa till kaninen och helst några timmars sömn också hehe. Så träningen har blivit lite lidande men ska försöka hinna med ett pass imorgon och sedan köra på igen på måndag! Ska lägga upp bilder till er också tänkte jag men det hinner jag inte nu för måste hoppa in i duschen o sedan bege mig till jobbet.

Ville mest meddela hur det har gått och att jag är tillbaka :)

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar