VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

tisdag 10 maj 2011

68 dagar kvar

Igår shoppade jag tillsammans med mamma och syrran. Hittade det mesta jag behövde, hade typ inga sommarkläder innan och på måndag åker vi till Cypern så var verkligen i behov av nya kläder. Tog lite bilder på mina inköp.

Två klänningar

En t-shirt, en längre t-shirt, en tröja med 3/4-arm

Ett par shorts och två korta leggings

Två nya bikinis
Idag så startade jag dagen i skogen som vanligt men valde att gå mer än jogga för jag kände mig lite segare i kroppen. De stunder jag sprang ökade jag tempot så blev lite mer spurter liksom. Är nöjd iaf. När jag kom hem stack jag till gymmet för ett bröst/axelpass. Gick bra det med sedan avslutade jag med 10 min cardio. I skogen mötte jag en tränare från gymmet o sen mötte jag honom nere på gymmet också...lite kul haha. Han frågade mig idag hur mkt jag hade gått ner sen jag började på allvar med träningen och att det syntes mkt på magen. Sånt är alltid kul att höra :)

Såg att jag hade rätt många besökare igår och några redan idag. Vem är ni? :)

KRAM

2 kommentarer:

  1. Gu så fina kläder :D älskar klänningarna och den färgglada bikinin som kommer passa perfekt till din fina kropp!!! Du är bäst, tack för att du finns <3
    PUSSS

    SvaraRadera
  2. Va härligt med en solresa :) Jättefina klänningar!
    Duktig du är som lyckats gå ner så pass mkt, det är inspirerande!
    Pepp pepp!

    SvaraRadera