VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

måndag 9 maj 2011

69 dagar kvar

Nu är jag tillbaka. Jag har haft en supertrevlig helg :) En kompis från Gbg har varit nere och vi har haft lika trevligt som vanligt :)
Blev PW i lördags morse..drog med kompisen ut haha. Sen blev det cirkelträning för mig också. Därefter har vi bara tagit det lugnt, umgåtts och njutit av det underbara vädret :)

Dagen idag startade med vägning och mätning, är ju måndag. Mycket nöjd med resultaten :) Nu börjar det hända lite grejer. Mätte faktiskt en spänd biceps också och det skiljer 3 cm mellan en spänd biceps och en avslappnad biceps så lite muskler har jag allt fått haha. Underbart! Och BMI under 40 har jag nu också, härligt!!

Har varit ute på en löptur också, en aning tunga ben idag plus vaderna ville inte riktigt som jag ville men sprang nästan lika mkt som förra veckan så det var godkänt iaf.

Tänkte slänga in några bilder till er också, har ju lovat haha. Se så fin natur och utsikt jag har när jag springer :)
Jag spexar innan löpturen

Mysig stig att springa på
Härligt att springa här
Utsikt över fälten
Mer fält att titta på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar