VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

torsdag 10 mars 2011

Är fortfarande igång...

Tränade löpning idag också, gick super!
Såhär såg passet ut:
1km - gå
1km - jogga
1km - gå
1km - jogga
0,30km -gå

Skulle ha kört i 5 km men sen ville syrran hem så fick snällt avsluta då hon redan hade väntat på mig ett bra tag. Hastigheten var 7,5 idag också. Tog 1km på 8 min ganska exakt, tog tiden idag....så blev sammanlagt 16 min jogging. Så det går verkligen framåt! Ska nog klara Vårruset iaf :)

Sen måste jag säga att jag har börjat använda Celsius innan träning, har gjort det några gånger och det gör verkligen skillnad! Den ska jag lätt fortsätta med. Har smaken jordgubb/kiwi, beställde ett flak..väldigt god är den!  Men gymmet säljer styckevis så jag ska köpa en i smaken cola imorgon o testa den på lördag innan träningen då.

En promenad med hunden i ösregn blev det också, 30 min i raskt tempo. Så motionsmässigt har det varit en bra dag. Är helt klart nöjd!

Nu blir det städning här hemma...så några kalorier till att förbränna haha.

Ha en fortsatt trevlig torsdag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar