VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

torsdag 17 mars 2011

Löpträning

Igår hade jag en vilodag, var rätt öm i benhinnorna...och jag gjorde helt rätt för på kvällen kändes det inte alls :)

Idag har det blivit löpträning igen, benen kändes bra...flåset helt ok...men magen strulade lite (har problem med min tjocktarm ibland) så kändes som jag skulle skita på mig typ hela tiden men jag tog mig igenom det :)

Såhär såg dagens pass ut, 5 km på 49,50 min:
0km-0,50km gå
0,50km-1km jogga
1km-2km gå
2km-3km jogga
3km-4km gå
4km-5km jogga

När det var 0.30km kvar på sista omgången med jogging ökade jag till 8,0 i hastighet...jobbigt men måste börja nånstans med hastighetsökningen :)
Är nöjd iaf!

Har slängt ihop en sallad att ha med mig på jobbet...tonfiskssallad....plus en fruktsallad som också ska med. Gott och nyttigt ;)

Ha en underbar dag!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar