VÄLKOMMEN

Kommentera gärna, det inspirerar mig att höra från er om era liv :)

onsdag 23 mars 2011

Intervall löpträning stod på schemat idag också. Kände mig väldigt stum och stel i benen när det var dags att springa/jogga...tyvärr kunde jag inte slutföra hela passet då jag fick väldigt ont i benhinnorna, visst jag hade säkert kunnat pressa mig mer men då hade jag kanske inte kunnat träna på flera dagar eller en vecka sen så jag valde att lyssna på kroppen. Sammanlagt 2,5 km idag varav 1 km jogging...bättre än att sitta på rumpan hemma i soffan iaf ;)

Såhär blev passet idag:
0km-1km gå
1km-2km jogga (halva på hastighet 8,0 och halva på hastighet 7,5..ingen lutning)
2km-2,5km gå

Tiden blev 27,31 minuter.

Nu håller jag på att fixa mat som ska med på jobbet ikväll.

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar